torsdag 21 maj 2009

FYLLA

Jag kom precis på att när man är full, då gör man
exakt som man känner för att göra. Blir man till exempel arg,
då kastar man något, skäller ut någon eller börjar gråta hysteriskt.
Men är man nykter så gör man inte så även om man känner för det.

Med detta vill jag säga att jag saknar faktiskt att vara full ibland.
Det är så fruktansväärt skööönt!

så frugan och malin, vi måååste busa lite snart!!
Jag avsäger mej alltså nykteristavtalet en stund=)

Samtidigt så känner jag ju att det kan bli en galen kväll med diverse utbrott,
sprudlande lycka och hysterisk gråt, men då är ju allt som vanligt=)

/ Barbie

1 kommentar:

Princess sa...

Oh käre värld frugan, vad är det du säger!!?? Vi skulle ju va nykterister livet ut. Men jag måste erkänna att jag faktiskt också har en liten längtan efter att bli sådär galet full igen.. Vi måste nog ta och göra ett litet avhopp från nykterismen, jag menar vi kan ju alltid gå tillbaka till att bli nykterister sen igen =) <3<3<3<3<3