fredag 8 maj 2009

Jobbiiiigt.

Verkligen inte någon bra dag idag!!
Det finns så himla många rädslor i mej just idag, och lite igår och sånt, men jag vet ju att jag alltid samlar på rädslor när jag känner mej stressad och pressad.
Om jag bara kunde få vara ledig i några veckor och samla energi, rensa bland rädslorna, bestämma mej för vad jag vill och bara ha roligt ett tag så skulle jag må så himla mycket bättre.
Fast jag fattar ju att man inte får vara ledig så himla mycket i sitt liv..
Fast om man mår såhära väldigt länge så krachar man ju ändå.
Det vore ju otrevligt, men kanske behövligt?

Jag vet att jag måste stanna och fundera lite när jag är såhära himla rädd mycket, men det är inte så lätt när man inte får.

Det värsta just nu är att jag är rädd för så himla många sjukdomar, alltså som vanligt fast värre.
Och det bästa är att jag har den mest fantastiska pojkvännen i världen.

Tack Gud eller någon i den stilen för att just jag fick honom. Jag älskar honom.

Nu ska jag nog snart sova, ladda, och sedan är jag iaf ledig i morron med. Skönt.

/ Barbie

Inga kommentarer: