fredag 27 mars 2009

Godkväll

Idag har ajg varit otroligt huslig! Jag har lagat någon form av kyckling curry gryta som jag tyckte väldigt mycket om, diskat tusen gånger, och bakat choklad och banan paj till fredrik, och mej själv såklart med det va fredrik som fick välja=) Sen så har jag varit och handlat och köpt färg till min lakanlåda som jag ska måla knallorange=) Och jag har köpt ett chockrosaglansigt tyg till kudden som är på den med, så att det blir en härlig färgbomb i vardagsrummet=) Så i morron ska jag måla hela den orange. Känner mej nästan arbetslös när jag jobbar såhära lite så att ajg till och med känner mej helt utvilad! Sen så har jag hittat ett shcampoo som får mitt hår att må väldigt bra med=) Fantastiskt.

Ja, men då ska väl jag gå och sova då, och hoppas på mens!=)

/ Barbie

1 kommentar:

Marica sa...

jag hoppas på att du inte får mens och att du har en liten bäbis i magen :D