lördag 25 juli 2009

25/7

Åh, kan ni ens gissa vad jag har gjort idag?
SOVIIT, fast jag kunde faktiskt inte sova så bra pågrund av hunger. Jag är jämt hungrig på nätterna nu för tiden. Det är väl inte så konstigt för natten är ju min dag nuförtiden, men ändå, det är väldigt störande, för hur ofta orkar man laga mat när man kommer hem kl 5 på morgonen?

Igår när jag jobbade så kom carl och mamma och pappa till jobbet och skulle äta glass=) Carl älskar glass, så när han hade ätit upp den så smet han och skulle springa fram till mej och säga "mer". Fast jag hade ju mycket kö så mamma fick hämta honom för han fattar ju inte att han måste ställa sig sist lixom..
Men sen fick han mera glass och då sa han tack=) Han är något såppas kopiöst bedårande=)
Han rymde ut på gatan några gånger med såg jag allt=)

Ja, det va väl typ det roligaste som hände igår. Idag städade fredrik när jag sov och jag blev såå himla lycklig=) Jag blir ju så himla stressad av att det är stökigt och mycket disk när jag måste jobba så himla mycket. Man vill lixom hinna men jag gör ju inte det, för det är faktistk viktigt för mej att sova bra! Gud, jag låter som en hemmafru.

Men snart är det semester igen iaf, och då ska jag och frugan på stockholms weekend!!!=)
Som vanligt så ska vi analysera och skratta och göra galna saker och sånt=) Och så ska vi ju åka x2000! Och denna gången hoppas jag innerligt av min själ att dom inte byter tåget så att vi får åka skrangel tåg! För på hemvägen ska vi åka 1:a klass med=)

Nu diska, sen sova, sen jobba!

/ barbie

Inga kommentarer: