tisdag 28 juli 2009

otursdagar

Alltså är det någon låt som jag inte gillar så är det den norska slagerlåten! Den är så förfääärligt hemskt dålig!!

Alltså igår så skadade jag mej tre gånger, jag brände mej på grillen på jobbet så att jag till och med sköljde det i kallt vatten! Jag brukar knappt göra det för jag tycker att kylan är värre än smärtan oftast men inte igår! Sen när jag kom hem så skärde jag mej på en kniv när jag diskade, fast det va inte så himla farligt, men sen när jag skulle skära tomat, då jäklar skärde jag typ av mej fingret, jag va tvungen att säga alla fula ord jag kan och sånt, och nu är det värsta såret.

Men idag så tappar jag allt jag håller i. Jag krossade en tallrik i tusen bitar när jag diskade, och en skål föll från diskbänken så fort jag tänkte ta i den, men den överlevde faktistk!
Jag höll på att tappa spegeln med, men jag lyckades få tag på den!

Jag borde nog sova kanske? Jag sov inte särskillt bra inatt, för det enda jag tänker på är ju jobbet, eftersom att jag har spenderat 72 timmar där i veckan. Och om jag inte tänker på jobbet så drömmer jag om det. Jag borde fan bosätta mej där.

Nä ush, det vill jag verkligen inte. Jag vill ha semester NU!

Jag ska laga mat nu tänkte jag, tills fredrik kommer hem för han lagar alltid mat till mej när jag slutar sent, och DET är verkligen uppskattat!

Inga kommentarer: