måndag 1 december 2008

Hoolyygaaad!!

Det isade bara till i mitt hjärta. Stack i min själ.
Men jag fattade ju själv precis vartifrån det kom. Jag har blivit så rädd, så skakande, liten, osäker och rädd.
Guud, jag ska verkligen skriva en bok om heartbreake!

Till verkligheten.
Jag har upptäckt en ny grej. Att handla klänningar på internet! Alltvarligt, att öppna en sida som bara säljer klänningar som man bara trodde fanns i fantasiernas egna värld är som om man skulle gå in i en stor, stor, ljus, skimrande butik full av alla små klänningar med korta kjolar man kan önska sig! Dom hänger så vackert på sina galgar med sina glittrande färger, helt oemotståndligt vackra! GUUUUD! Om du finns, tack för klänningen!

Alltså, jag skulle kunna sitta där framför datorn med uppspärrade ögon och titta på dom vackra skapelserna i tusentals år! Drömma mej bort till alla tillfällen jag hade tänkt ha på mej dom och nästan känna dess mjuka tyg runt min kropp! Se på alla vackra detaljer, smickrande färger, bedårande tyger!
Jag är besatt.

Helt klart, enkelt, slutdiskuterat, JAG MÅSTE HA EN KLÄNNING!!!

( Jag har itne köpt någon på en hel månad, så jag är definitivt värd det!!)

/ Barbie

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är värd alla fina klänningar i världen (:

kraaaaaaam kim <3

Yarp sa...

HAHA, du & klänningar! Du borde ju börja designa klänningar egentligen, eller öppna en egen butik med BARA klänningar xD.
Då är du som jag med internetshopping, vilken fantastisk uppfinning! Fast jag shoppar bara inredningsprylar & gardiner, men det ger mig fan glädje så det räcker å blir över :D