torsdag 4 december 2008

Weekend

Jaha, då håller jag på att packa det sista inför min efterlängtade Malmö weekend med Frugan=)
Har jag berättat att dom ställde in alla x2000 mellan Göteborg och Malmö just i morron? Så vi kommer inte få åka x2000 som va självaste presenten till frugan! Vi är typ skitledsena men jag får väl helt enkelt ge henne en sån present igen och hoppas på att tåghelvetet inte blir utbytt!
HATA SJ!! Dom är så fruktansvärt värdelösa! Men jag ska få tillbaka mina pengar i alla fall=)
Ja, sen så är det typ femtusenmiljarder saker jag måste fixa innan min buss går vid 11 i morron..
Och bestämma om jag ska dusha idag eller i morron..
Det ska bli så himla roligt och vi ska SHOPPA! Terapishoppa, analysera, äta godis, dricka sprit, gå ut i Malmö, ja, allt kul som man gör på en weekend när man är Princess & Barbie=)

Hastalavista beejbs..

/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

skojjar du eller? det känns skitbra! precis som du, bara flytta och starta ett nytt liv typ. fast jag flyttar ju inte så långt då, och flyttar ju dock närmare Johan. :( men lidköping is the shiiit! : <3<3<3