söndag 14 juni 2009

Skara tajm!!

Jag vet att jag bloggar dåligt. Iaf om man jämför med innan när bloggen va mitt liv.
Fast man har ju inte så mycket liv om bloggen är ens liv.
Jag har insett att jag har tuuur som får bo med en fantastisk pojkvän, för det är sååå ensamt att vara själv!!
Men jag klarar ju det=)

Om en vecka ska jag bege mej till skara!! Jag har inte varit där sedan den 9 november förra året. Jag ska vara där i ca en vecka, och det ska bli sååå fantastiskt roligt!! Jag hoppas på vackert väder, och vi ska FESTAAA!!
Bli fulla, vara som vi alltid är när vi är fulla, sminka oss under hela förfesten, sjunga lite mellan det, dricka drinkar och komma på att vi kanske måste sminka oss klart innan vi dricker för mycket, fråga varandra 17 000 ggr om vi verkligen kan ha dom hära kläderna, deppa för att vi har en finne eller ngt, men sen komma på hur fantastiskt snygga vi är, byta kläder, komma på att vi är sena till bussen, springa i högklackat och inse vilken dålig kondis vi har, osv osv osv...!
Och när vi inte festar så ska vi såklart ladda=) Prata om våra liv och äta onyttigt, ladda, ladda, ladda, kolla på mamma mia eller någon annan favvofilm..planera stockholmsresan odylikt=)

Ja, jag ska alltså jobba i sex dagar till, sen är det skara taaajm=)

/ Barbie

Inga kommentarer: