måndag 22 juni 2009

Skara town!

I morron åker jag till skaraa!!
Och för er som blir helt förvirrade nu när jag verkar så hysteriskt glad över att jag ska dit när jag vanligtvis brukar säga att jag hatar skara så ska ni nu få en förklaring.
För det är såhära att egentligen är det inte skara som stad som jag inte tycker om. Skara är en idyllisk lite stad, mycket vacker och lagom söt, men en tid i mitt liv va jag SÅ otroligt trött på dom flesta invånare i skara att jag helt enkelt kände att jag måsten bort därifrån, och ett tag efter det fick jag typ kräk känslor så fort jag ägnade skara en tanke. Men nu har min hjärna bearbetat alla hemka känslor mot dom flesta invånare, dom är alltså glömda och skara har nu återfått sin gamla vanliga idyll=)

Skara är kanske trots allt staden i mitt hjärta, som den alltid har varit lixom=)

I vilket fall så ska jag strax ringa frugan för ett packinglist samtal=)

Bajsåhej / Barbie

Inga kommentarer: