lördag 27 juni 2009

Party

Jag är bakfull. Fast så farligt är det egentligen inte. Tur är väl det, för jag HATAR bakfylla!
Jag drack några drinkar för mycket igår, men jag insåg ju det själv och kompenserade det med typ 20 glas vatten, så det gick bra=) Mycket moget av mej.
Men jag har fruktansvärt ont i halsen med. Kan de vara en komination av förkyldning och at det va väldigt bra låtar på stadt igår?
Vi lyckades iaf samla anna, helene martina och munken på vårat pary. Det va kul=)
Tanken slog mej att jag alltid umgicks med alla dom förut. Varjedag nästan. Och nu har jag inte sett någon av dom på ett år, ändå kändes det så himla naturligt. Det är fortfarande samma personer och jag vill alltid känna dom. Här är mina vänner.

Fast jag har ju lite vänner hemma med. Och min fantastiska saknade pojkvän!

nu är jag överhettad av denna varma datorn, så jag tänkte avsluta här=)

/ Barbie

Inga kommentarer: