söndag 7 juni 2009

WHY!!?

Det har hänt igen. Det som inte får hända mej.
Jag har träffat på en spindel.
Fast jag skrev nog inte om när min bror (nicke) skulle hjälpa mej med en spindel i förra veckan väl? Då bad jag honom ta bort den, och tror då naturligtvis att han ska döda den, vilket jag naturligtvis verkligen vill att han ska. Men han plockade försiktigt ner den, och tappar den!!!!!!! Det jobbiga med denna situationen va att spindeln satt i taket ovanför våran säng.
Ja, så spindeln hamnade aningen i sägen eller bland alla sakerna på golvet.
Jag städade sovrummet KLINISKT rent efter det och jag och sötcarl använde en ficklampa och lyste igenom hela rummet. Carl tyckte såklart att det va en väldigt äventyrlig upplevelse, skönt för honom att han inte fattade vad vi höll på med egentligen.
Vi hittade aldrig spindlen...

Men idag, så satt jag är helt lugnt i våran soffa och skrev ner fina och söta sms som jag har fått av fredrik i våra dagar, och då plötsligt när jag är klar, så reser jag mig sakta upp och ser något svart som ser ut som typ en tygbit i soffan, jag tar då upp den och analyserar den och inser med FASA att det är en stor, fet, svart, äcklig spindel som jag HÅLLER I!
Fast den va död, det va därför den va så stilla.
Med ett gällt skrik kastar jag iväg den, och klär av mej alla kläder och springer in i dushen och borstar hela håret, typ i samma veva alltihopa.

Snälla gud, svara på varför det ska behöva hända mej?
Jag är SÅ himla hysteriskt rädd!!!

/Barbie

2 kommentarer:

Jos sa...

HAHAHAH, du är så jävla rolig jennie. det är spindlarna som borde vara rädda för dig. dom dödar dig inte vännen! :) <3

Marica sa...

du är söt du! :D men fredrik är väll minst lika rädd för spindlar? ialla fall i våra yngre dagar :P