söndag 26 april 2009

Evening speculations. (kvällsspekulationer) =)

En gång när jag åkte ambulans (nu låter det som att det är nått jag alltid gör, men så är ju inte fallet) men iaf så hörde jag en låt som jag tyckte va så himla bra, och jag har försökt hitta den och komma ihåg va dom sjöng och allt möjligt, men jag kommer bara inte på det och jag har nog inte hört den igen..
Det är skitstörande. Ibland tror jag att den bara fanns i mitt huvud för att jag va så fruktansvärt livrädd, för det va typ en trygg och glad låt.

Och på tal om det eftersom att jag är så dålig på att skriva om samma sak i ett helt inlägg så luktade det Fantastiskt mycket sommar när jag gick till City innan. Och Det är så himla skönt när det luktar sommar. Samtidigt som jag är övertygad om att när löven väl har blivit gula/orange/röda och bruna så kommer jag älska det med. Precis som när första snön faller.
För även om jag verkligen bara inte kan tro det nu så kommer jag tröttna på sommaren tillslut med. Tur är det väl att jag bor i sverige, för jag hade tröttnat på att bo i ett land där det bara är sommar. Även om jag bara inte kan tro det nu när våren är så himla underbart SKÖN! Sverige är ta mej fan helt fantastiskt. Ett hyffsat tryggt land, lagom när det gäller det mesta. Ingen brutal fattigdom, men inte typ galet stora livsfarliga städer och sånt.
Jag förstår mej bara inte på folk som vill flytta utomlands!! Tänk på hälsan för tusan!

Fast jag låter nog som en livrädd mormor när jag säger så, men hur kan man lixom vilja flytta såååå långt bort?

Jaja, jag ska snart försvinna in i min bäbisgalna bok snart. Jag vill nästan bo i den.

/ Barbie

Inga kommentarer: