torsdag 2 april 2009

SOL! (säkerligen den vanligaste titeln just nu)

Jag tycker som alla andra ( förutom frugan som inte gillar sol), Jag älskaaaar solen!
Man blir typ som en helt ny människa. Typ vänlig och stabil. Man orkar mera, och allting känns som det gör på sommaren. SÅÅ mycket enklare. Alla äter glass och sånt, och varendaste uteservering är smockad. Det är sååå mycket lättare att leva när det är sol.
På min förra semester va det typ sol varendaste dag. Tur va väl det i mitt deppiga tillstånd.
Hoppas hoppas att det blir sol hela sommaren och typ torka och sånt skönt. Som förra sommaren när jag och frugan inte ens kunde röra oss!

OOCH! Nina och Johan ska gifta sig i sommar! Och Jag ska vara brudtärna! Första gången i mitt liv lixom! Det ska bli såå roligt, och jag hoppas verkligen att det är fint väder då med! Det är skitviktigt för brölloppet ska vara ute i deras vackra trädgård. Dom är verkligen inte mycket för kyrkan dom två..Fast jag gillar´t!

Nu ska jag dra ner till stan och sola och äta glass och sånt, och sen ska jag hem, när det blivit lite kallare och FIXA i våran lägenhet, alltså måla och städa och sånt.

Föressten så har vi fått en ny granne, vi hör till och med när han kollar på tv. Det är STÖRANDE! Tänk om det är värsta tönten som hatar när man lyssnar på musik!!

Äch, nu blire soola!

/ solbarbie

Inga kommentarer: