söndag 5 april 2009

Ge mej rikedom, tid och sool!

Alltså, jag har ett beroende. Att prata i telefon. Och det är alltid samma människor som blir drabbade. Frugan, Malin, Nina eller Mamma. Ibland några andra med.
Så fort jag blir själv, eller ska gå någonstans själv så dyker tanken upp. Vem ska jag ringa?
Det måste vara ett beroende? Jag måste vara sällskapssjuk eller något. Men jag hatar att vara själv. Jaja, nog om det.

Jag måste tjata vidare om asos.com. Gaaaaaalet vackra klänningar. Majgad. Jag är stark, som står emot trycket. Det är enormt. Jag har hittat en sida med bikinisar med. Jag får sluta hitta sånna sidor. Jag ska jobba varenda timma jag har fått denna månaden, vilket är 189 timmar, så är jag nog förtjänt av lite kläder sen=)
Gud, vad förnuftig jag har blivit?!
I morron är jag ledig och då ska jag tvätta. Och städa som jag alltid gör när jag är ledig. Jag fattar inte ens att jag hittar allt som jag ska städa.
Dessutom är jag ensam hemma i flera dagar. Det är inte så himla roligt men jag har helt enkelt bestämt mej för att jag kan det, och inte ska vara en liten mes. Då kommer det bara ta mycket längre tid innan freddo kommer hem.

Bläääääääääääää.

Jaga, jag ska dra å jobba på mitt fantastiska, alltid lika rena underbara jobb.

Bye Bye.

/ Barbie

1 kommentar:

Jos sa...

vad hette bikini sidan? jag vill ha ny bikini! :D