fredag 10 april 2009

lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? ja, sisådär 8 kanske..
Vilken svordom använder du mest? HORAAAAAAAAA!
Äger du en Ipod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 14:00
Hur många resväskor äger du? ja en eller 2..
Använder du flip flops även när det är kallt ute? gud nej, köper ett par nya varje vår, och slänger dom gamla.
Var köper du dina matvaror ifrån? city sparköp (sveriges bästa matbutik)
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Nej
Vilken var den senaste filmen du såg? kommer inte riktigt ihåg faktiskt..
Har någon av dina vänner barn? tyvärr.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle köpa mej fri från krav.
Har någon någonsin kallat dig lat? för många!
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? celine dion, faktiskt.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Choklad.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? idag.
Vad åt du till middag? har inte ätit middag, men fredrik gjorde världens godaste pastasallad som jag fick till kvällsmat.
Använder du huvtröjor? när det är kallt
Kan du vissla? Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej
Vem var den senaste som ringde dig? Fredrik
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält? jukebox på liseberg
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? jag vet att det finns några som gör det.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i? 033
Tittade du på tecknat när du var liten? ja såklart, är det något man borde sluta med?
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? 5 minuters gångavstånd
Hur många syskon har du? tre sötnosar
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.
Äger du några band-t-shirts? vad är det?
När flög du senast? i 6:an
Hur många stolar står runt ditt köksbord? två
Läser du för skojs skull? ja, varför skulle jag annars läsa?
Pratar du några andra språk? nej
Diskar du din egen disk? ja..
Har du gråtit offentligt? Massor av gånger..
Har du en stationär dator eller en laptop? 2 laptops=)
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Nej inte längre, har redan
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej
Kan du kasta macka? Med sten? Inte vet jag.
Har du någonsin varit på Jamaica? inte än.
Vem har du med på BIOn? Kompisar
Vem var din favoritlärare? Marianne
Vad har du för väder? Natt och fint
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? tatueringar är inte fult.
Har du en blogg? ja.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? dressyrlektionerna i ridhuset
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Trygg
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv? det går väl inte?
När sov du senast på golvet? när jag deckade nångång förra sommaren
Vilken är din favoritdrink? en som jag inte vet namnet på.
Gillar du din boendesituation? Gudja!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 9
Äter du frukost dagligen? Njaa..
Är dina dagar fullbokade och stressiga? JAAAAAAAAA
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? ibland.
Vilken är din favoritfrukt? Melon
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, fattar knappt va det är.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? Tjugoett.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja.
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En full idiotjävel som kom in på mitt jobb
Tror du att gud är en man eller kvinna? Inget av det.
Vad var det senaste du åt? godis
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? vet i fan, faktiskt
Gillar du senap? ja, fast itne bara.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt? att jag hatar när det blir det.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ALDRIG.
Sover du på sida, mage eller rygg? Allt.
Har du någonsin köpt något från ebay? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja, fast bara fredrik, och bäbisar, och så skulle jag vilja krama mamma och pappa, men jag är dålig på det fast än att jag inte vill vara dålig på det.
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Äger du en digitalkamera? Ja
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Avstå
Vilken är din favoritkaraktär i star wars? men ingen!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? Så in i HELVETE!
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? jag tror inte jag har börjat gråta av en bok..
Tycker du att du är attraktiv? Oftast inte.
Vad är du allergisk mot? Inget, vad jag vet..
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Jag bryr mej inte om vad andra gör, men jag skulle inte kunna ha sex med någon som jag inte va kär i.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat? Carl.

Inga kommentarer: