måndag 24 november 2008

Kär, ont och enkelt.

Jag har raderat många bilder idag på min dator. Alltså, ibland tror jag att jag bara skriver om massa saker som har hänt i mitt liv och sånt. Fast jag fattar ju att det är för att jag behöver det.
Jag hade visst redan raderat den dära mappen. Den dära mappen som inte har något värde och inte längre finns. Någonstans. Tänk att det kan vara så enkelt att radera någonting för evigt.

Jag har så oooooooooooont i huvudet så att jag knappt kan röra mej. Det känns som den gången jag va så bakfull att jag inte ens kunde prata för att det gjorde så ont i huvudet. Jag har bara varit ledig och suttit och latat mej med freddan. Kollat när han har nördat sig framför ett spel som jag inte fattar och kollat lite på film och sånt. Och han försöker fixa över alla mina bilder till skivor åt mej men min dator är visst värdelös så jag vill ha en ny=)
Fredrik är snäll.

Och jag är så kär. Så kär så kär så KÄÄÄR.
Sådär galet omtumlande käär.

/ Barbie

Inga kommentarer: