måndag 3 november 2008

Terapishopping

Jag blev lite sentimental med. Det är så himla många som har skrivit och sagt till mej att mitt inlägg om heartbreak va så himla himla bra skrivet. Men jag beskrev ju bara, precis som jag har känt det. Ungefär som att världen är värdelöst och inget i kroppen fungerar överhuvudtaget.
Allra minst hjärnan.
Men jag och Frugan har iaf shoppat idag och nu är jag ju lite för fattig för mitt eget bästa, men jag har ju viktiga saker iaf=) Som mera glas, en underbar locktång, pjamasbyxor, nagelack, och2 uppsättningar BH och trosor=) Säkerligen något mera med..
Jag har ont i huvvet och känner bara för att klaga fast än att jag inte har så jävla myckte att klaga om egentligen, jag är bara klen.
Men jag vill hälsa GRATTIS till söt jossi Som faktiskt fyller 20 år idag=) Jag saknar henne så himla himla mycket!

Nu ska jag vänta några minuter till tills Freddan kommer. För jag SAKNAR honom. Och behöver honom.

/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

du är bäääst barbie! <3