söndag 9 november 2008

Vem är det som är Värdelös?

Allvarligt. Jag har inte vetat vad jag skulle tro, men jag har bara trott på dej. Jag brukar lita på mina kompisar. Jag är lagad och helad och omplåstrad, jag kan inte ens bli arg. Men jag blir stöörd. För att jag valde att tro på dej och jag ahr gjort det helatiden.
JAG HAR FÖR HELVETE FÖRSVARAT DINA LÖGNER.
Är det så förbannat jävla svårt att stå för vem man är, eller vad man är?
Jag trodde du va en bra människa. Eller, egentligen så vet jag att du är det. Du är bara rädd för dej själv för att du inte är vad du vill vara. Jag råkade bli ditt offer, percis som jag blev för han. Eller det, eller vad vi ska kalla offret.
Det är väl inte så jävla konstigt egentligen, att jag avskyr dom så mycket. Att dom skrämmer mej och äcklar mej.
Jag hade nästan precis börjat vänja mej. Insett att det finns olika typer av läggningar.

Alltså, jag orkar inte ens bryyyy mej.

/Barbie

Inga kommentarer: