fredag 23 januari 2009

bubbel...

Om man skulle räkna hur många frågor folk ställer till mej om dagen så skulle det bli måånga.
Ibland gör det ingenting, men ibland så smäller det bara ihop i min hjärna och jag fattar ingenting.
Typ som att bli nollställd.
Ibland så tänker jag såhära att jag aldrig skulle orka med att vara arbetslös, för om jag har varit ledig typ nästan en vecka så är jag helt rastlös sen...
Fast man kanske vänjer sig, precis som att man vänjer sig vid att jobba typ jämt.
Imorron är det Party, shiiiiiit vad skönt det ska bli att bara få vara full, sjunga singstar, vara oseriöst puckad och skratta åt vad som helst. Och dricka en massa dooleys.
Jag saknar alla som jag alltid partade med i skara. Frugan och jossi och Maria och dom=)

Alltså jag ska städa lite nu.

Stökigt, men inte smutisgt..

/ Barbie

Inga kommentarer: