fredag 30 januari 2009

Snäälla!

Okej, jag är inne i någon slags bubbla av väntan. Och alla vet ju att jag inte klarar av att vänta. Jag har definitivt inte tålamodet. Jag VILL veta NU! Idag. Helst denna sekunden. Jag kan inte sluta tänka på det. Det går inte!
För jag orkar inte med en såndära besvikelse. NEJNEJNEJ!
Det är såhära att jag och Freddo kollade på VÄRLDENS VACKRASTE lägenhet igår. Absolut den vackraste mest perfekta underbara skapelse och den är VÅRAN. Absolut ingen annans. Vi vill bara veta priset. Och det vill jag veta nu, så att jag kan veta! Om jag ska packa, eller om vi hysteriskt ska leta vidare. Jag vill bara packa ner alla mina grejjer omsorgsfullt i sina kartonger igen. Mina grejjer vill nog iförsig inte det, men dom kommer ju garanterat få ett trevligt hem iaf..

Jag ooooorkaaar inte väääntaaa!!! vi snackar om drömhemmet lixom...

/ Barbie

Inga kommentarer: