tisdag 13 januari 2009

Era jävla parasiter!

Det är helt sjukt egentligen. Hur familjer kan frysa ut familjemedlemmar. Innan visste jag inte ens att det gick. Men nu vet jag att det faktiskt går. Det finns en tjej som har hjälpt mej med en svår grej. För hur lätt är det att berätta för sin brorsas tjej att hennes pojkvän har varit otrogen flera gånger, under en lång period? Svårt, måste det ha varit, och tydligen jävligt riskfyllt.
Men hon har iaf allt stöd från alla andra, kan jag lova. Alla, tycker att hon var modig och gjorde så rätt. Med tanke på att hon nog visste att det kunde bli jävligt jobbigt med familjen så va det fruktansvärt modigt med. Jag är så tacksam.
Vad hade jag gjort nuförtiden om inte hon hade berättat, den 30 juni 2008?
Jag hade säkert bott i skara, betalat allt och lite till för en jävlaidiot, gråtit, gråtit och gråtit mej till sömns, i princip alldeles för ofta och inte fått någonting som jag egentligen förtjanar. Kärlek.

Men tydligen så är otrohet helt okej i vissa familjer. Något som händer och är accepterat.
Herregud, jag kan inte ens tänka tanken. Den är alldeles för hemsk, svart, smärtsamt och bara en stor sorg.

MAN GÖR INTE SÅ, era jävla parasiter!

/ Barbie

2 kommentarer:

Yarp sa...

Det var exakt så jag tänkte. 'Vad kommer Barbie göra i framtiden, om hon ska behöva vara ihop med en sådan okänslig mytomanisk idiot?'. För jag själv hade valt att höra det om min kille ha e varit otrogen. Men så fungerar det tydligen inte. Då är man oärlig mot familjen & då vill man förstöra om man berättar om någons otrohet. Herregud! Jävla idioter alltså. Jag tycker fan att du förtjänade bättre än en sån jävla jubelidiot! Så många visste om det, tillochmed någon som jag tror att du inte vet om än, men ingen hade 'the guts' att berätta. Och sen att han inte ångrar sig, att han kan vara så likgiltig och kall. FY FAN! Jävla as. Då klarar jag mig bättre utan dem och du klarar dig definitivt utan en sådan kile. Kram

Anonym sa...

Ja gudars frugan, de är helt jävla kukofattbart. Man gör verkligen inte så, man gör bara inte det!!! Dom borde stoppa upp sej själva i röven å stanna kvar där!!