tisdag 11 augusti 2009

11/8-09

Jösses vad dagarna går fort när man går upp för sent! Men idag skyller jag faktiskt på Fredrik för jag tänkte gå upp halv 11, jag ville bara mysa lite med Fredrik först MEN han vägrade ju vakna och där låg jag och väntade tills 12, sen orkade jag inte mer och gick upp, sen kommer han ju såklart 5 minuter efter det...
Jaja, i vilket fall så har jag varit duktig idag, eller iaf nu ikväll och gjort vad jag skulle men jag har en lång lista med saker jag tänker på att jag måste göra.
Till exempel lägga in alla mina bilder som jag har i min gamla dator som snart lägger ner det här med livet, i CD-skivor. Jag fattar ju inte hur man gör, för datorn är lite dum och sånt så det kommer nog aldrig bli gjort fast det måååste!
Och så måste jag fixa vårat vardagsrumsbord för det vinglar och det STÖR!
Sen så måste jag boka in mej på den dära körkorts intensivkursen i morgon och övningsköra.
Kan inte jag få ha semester tills januari eller något? Då kanske jag skulle kunna hinna med allt jag borde göra. Fast jag skulle nog till och med få långtråkigt!

Nää, nu ska jag avlägsna Fredrik från hans datastol och pussa lite på honom och sedan ska vi titta på Beck. Jag älskar att titta på beck=)

Godnatt lövers and haters!

/ Barbie

Inga kommentarer: