lördag 8 augusti 2009

Saturday in the capital of sweden

Jag och frugan sitter på hotellrummet och lyssnar på min favoritlåt Iris. Vi laddar inför dagen och sånt. Idag ska vi åka båt till djurgården och kolla in skansen. Vi har fått nog med karuseller i år så vi struntar i Gröna Lund. Orka betala för att bli illamående?!
Nä, vi kör ju budget på denna resan, så ett alternativ får räcka, fast orka betala för att titta på spindlar iförsig. Fast jag behöver ju verkligen inte kolla på dom, det finns massor av andra intressanta djur att kolla på istället=) Som apor och sånt. Fast jag tror inte att dom har elefanter..
Undra om dom har giraffer? Jag som brukar kolla in giraffsnopparna. Allt är fan långt på giraffer!=)

jaja, dax att ta på sig vettiga kläder. Man kan ju inte se ut hur som helst i huvudstaden. En kändis kanske ser mej, eller kungen, eller stadsministern.

/ Barbie

Inga kommentarer: