onsdag 12 augusti 2009

Kan jag ens överleva?!

Det är inte ens sant. Det är bara inte det.
Det får inte vara det och det kan inte vara det.
Jag vet inte ens om jag kan fortsätta mitt liv som vanligt. Jag har träffat på en spindel.
Ni fattar inte, för ingen gör fan det. Den va typ 5 cm ifrån mej och den hade kunnat gå på mej, eller hoppa eller vad fan dom gör.
ATT MAN INTE ENS KAN GÅ SÄKER I SITT EGET HEM!!
Det va den absolut största jag någonsin har sett och den GICK över hela köksgolvet. Jag började gråta, visste inte vart jag skulle göra av mej, om jag skulle springa ut, vart som helst.
Jag ringde Fredrik, och han kom typ 10 minuter senare och undertiden ringde jag till Johanna för att försöka klara mej vid liv. Under tiden kröp Odjuret in bland skorna och jag hade tappat den ur sikte!!!
Jag plågade stackars Fredrik och lät honom leta igenom skorna hur många gånger som helst, och lysa i dom med ficklampa och trampa på alla skorna. Men den va inte där. Sen letade han i sovrummet, och detva när han skakade överkastet i köket som den kom fram.
Ni anar inte, kommer nog aldrig kunna förstå vilken skräck det är. Det är som att bli jagad av en våldtäcksman i mörkret en iskall höstkväll, eller något liknande.
Jag vet inte om jag ens kan bli normal i huvudet efter detta. Tänk om det kommer en till?
Jag ringde till mamma som är i finland och hon sa att man kan spruta hårspray på dom så att dom inte kan röra sig och sen döda dom och om man inte vill att dom ska komma in så kom fredrik på att man kan hälla kanel typ runt fönstret där dom troligen kommer in. Och mamma tipsade om stark parfym. Så nu ska jag hälla kanel överallt och spraya parfym i hela vårat hem. och särskillt på mej. Jag ska fan alltid ha stark parfym på mej efter detta. Jag inser själv hur töntig jag låter, men jag kan fan inte hjälpa det. Det är REN SKRÄCK.

UTROTA SPINDLARNA!

Jag vill slutligen tacka min tålmodiga pojkvän som står ut med mej och kan döda alla spindlar. Jag hade nog inte överlevt utan honom<3 Föressten så har vi varit ihop i 10 månader idag=)

Sen måste jag tacka frugan för hennes stöd och försök till att få mej att döda den själv, vilket jag inte vågade. Tur att frugan inte heller är rädd för dessa hemska varelser!!

Inga kommentarer: