söndag 9 augusti 2009

Hemresan.

Alltså jag tycker att det är såå himla roligt att åka 1:a klass på x2ooo!! Jag skulle kunna sitta här hela dagen och filosofera. Fast frugan hoppade precis av i Skövde och det va ju sorligt för oss. Är det ens sant eller?
Men våran resa har ju varit helt fantastisk såklart, men vi hatar ju stockholm.
Idag åkte vi tunnelbana och vi klarade det såå himla bra, förutom att jag inte kunde uttala tunnelbana när jag skulle köpa biljett och fastnade med resväskan när jag skulle gå in genom sånnadära som snurrar och sånt.Helt galet mycket skrattade vi då. Folk trodde väl att vi gick på knark eller ngt. Men det gjorde vi ju inte. Och vi klarade av att ta rätt tåg till T-centralen som det heter, annars hade vi ju fått gå hela vägen och det hade ju tagit heladagen. Sen provade jag hela sortimentet på HM för jag behövde ju en snäv kjol och skjorta och sånt till min viktiga kurs som jag ska på. Man måste ha göööör viktiga kläder och sånt så då fick jag ju köpa det. Jag provade hur mycket som helst och hon som stog där för att ge ut nummerskyltar va SÅÅ irriterad på oss, för jag skapade ju värdens längsta kö till provrummet, och jag kunde aldrig bestämma mej och jag såg såååå rolig ut i ett par byxor med pressveck att frugan höll på att skita ner sig av skratt! Alltså hur kan man ens passa så dåligt i det som jag gjorde eller? Jag såg ut att ha gööör feta lår och gööör långa ben. Herregud. Jag ska aldrig köpa sånna! Men jag är så stolt över mina viktiga kläder som jag har inhandlat nu iaf.
Jag ser inte ens ut som jag i dom, Jag är ju inte en sån person som ser gör viktig ut men i dessa kläderna gör jag det. Skit coolt lixom.
Alltså jag har så himla mycket mer att berätta men jag ska snart hoppa av här.

Kan jag ens få lite beröm för att jag är så bra på att uppdatera eller?
Nähä, men då får jag väl inte det då. Är det ens sant eller?

/ Barbie

4 kommentarer:

Jos sa...

okej du ska få lite beröm av mig! du är ap duktig! och ÄNTLIGEN har du börjat blogga på heltid igen. så fortsätt så! :D PUSS!

Johanna sa...

är det ens sant att vi är roligast i hela världen eller? ja tydligen! Du är skitbra på att uppdatera frugan, jag älskar dej och din blogg! Byxorna och dom snäva kjolarna kommer jag minnas resten av mitt liv! <3

Jos sa...

haha trodde du jag hade så långt naturligt hår? Näääe :P nu har jag nästan kort igen, känns det som! :P haha <33

Marica sa...

jag tycker att du har varit jätte duktig på att uppdatera, det tycker jag du ska fortsätta med! jag vill också börja blogga igen, men jag har aldrig något att skriva om :P