måndag 10 augusti 2009

Krasch...

Alltså nu blir jag arg! ÄR DET ENS SANT ELLER?
Här försöker jag skapa lite lycka och ro i mitt liv och vad händer? Först krachar ena högtalaren i tv:en, och då tänkte jag att jaja, jag älskar ju min teve ändå, den är typ det bästa jag äger och det har varit med mej så länge och den är såå snygg. Och det brusar inte i den när det är på normal volym, men nu när jag har köpt beyonce skivan så vill ju jag höra på onormalt hög volym.
Ja, så jag tog till mina högtalare, kopplade in dom i tven och satte på, ja typ väldigt högt.
As skönt, men vad händer? Efter en stund krachar ena högtalaren! Är jag döv eller är hägtalarna så dåliga?
Så nu funkar bara en och det är ju en total katastrof då att lyssna på hög musik är ett måste för mej såhära när jag städar och sånt.
Ja, så nästa månad, trots fattigdom så mååste jag köpa nya högtalare. Och dom ska fan ha krachgaranti!!!

Det va den musiklyckan...

Inga kommentarer: