lördag 8 augusti 2009

kväll

Alltså är det ens sant eller?
Alla på facebook är sååå himla tröga och jag vill föra en intressant konversation med någon. Helst med Fredrik men han är väldigt upptagen just nu.
Jag och frugan sitter på vårat hotellrum, lagom salongsberusade och tar egokort, men inte ens det kan jag göra för jag ser bedrövligt ful ut just idag. Så jag skiter i det.
Vi va ute på två ställen här i stockholm på södermalm, men jag ska googla på det sen, för jag tror att det bara är miffon/nördar/bögar som är ute där. I vilket fall så har vi deuckit två drinkar var och dom va ju goda men alltså, vi är ju vana vid Galenskaper på våra fyllor. Med lagom galna människor. Men här i Storstaden så sitter alla bara still och pratar och ser viktiga ut. Och försöker få sig en massa gratisdrinkar och sånt.
Men jag och frugan vill ju lixom ha en lite mer avslappnad stämning och fylla lixom.
Jag vill vara i den fasen när jag inte fattar någonting egentligen, men det verkar som att man inte kan det här.

Jaja, nästa år ska vi ta nattåget till övik och upptäcka norrland. Det blir ju en upplevelse=)
på onsdag fyller malin 21 år och på torsdag blir det party. Sköönt med party hemma! Alltså, jag uppskattar verkligen Borås. Där vet man vart man ska, man vet vad allting kostar, man vet vart det kostar att gå in, man vet hur långt det är till allting, man vet hur man tar sig hem och man vet vad det finns för folk på dom olika ställena.

Har jag hemlängtan eller? Jag ska nog alltid bo i Borås. Det är inte långt till skogen heller. Jag uppskattar ta mej tusan skogen. Är det ens sant eller? Är jag lantis nu med? Alltså isånna fall är jag en stolt lantis..

Nu orkar jag bara inte skriva mera.

Föressten så va vi på skansen idag, men vi såg inget exotiskt djur, och jag ville BARA kolla på exotiska djur typ hajar och sånt. Men när vi väl skulle gå in där så kom vi ju precis på att vi hade glömt att köpa sprit.

Nu är jag sur, jag vill inte skriva ett ord till.

Inga kommentarer: