onsdag 26 augusti 2009

Update again

hej=) Jag har fått klagomål på min usla uppdatering den senaste tiden och jag kände att det va bäst att ta åt sig=) Men jag har haft mer än fullt upp och trott att jag ska falla ihop tusen gånger för att jag verkligen inte orkar stressa mer. Fast sen har jag ju lätt för att stressa upp mej med..
Men nu är jag på kurs och måste pluuuugggaaaa tills i morron, även fast jag är så trött så att jag nästan kreverar.
Men här följer lite information till kritiseraren marica som gärna vill följa upp hur det går med spindlarna och allt, och till er andra med så klart:
- parfymen och kanelen som jag har lagt i fönstrena vet i tusan om det funkar... Jag tror helt enkelt inte det är därifrån dom kommer.
- jag har bestämt mej för att inte få panik när jag ser en spindel.
-förra gången jag såg en spindel som faktiskt va stor så samlade jag ALLT mitt mod, hämtade papper, dödade den och tog upp den. Jag va SÅ STOLT och bara man samlar sig innan paniken uppstår så går det ganska bra. Fast jag hade nog inte klarat det om den hade varit så stor som den som jag blev helt hysterisk av.

Ja det väl typ det...

Jag återkommer när jag är hemma=)

/Barbie

Inga kommentarer: