måndag 10 augusti 2009

Beyonce, är det ens sant eller?

Är det ens sant eller?
Idag har jag handlat en födelsedagspresent till Malin och det va inte ens svårt! Jag kom helt plötsligt på precis vad jag skulle köpa och så gjorde jag det. Gör skönt att för en gångs skull inte ha ångest i flera dagar över presenter och sånt=)
Innan när jag va på ICA och handlade själv så va det såå tungt att bära hem allting! Jag fick ta fram alla mina muskler och sånt, ändå fick jag vila typ 20 gånger på en promenad som i vanliga fall typ tar 5 minuter. Nu tog det säkert 20 minuter!
Men sen är jag ju superkvinnan med.

Jag har varit såå trött idag. Min och frugans stockholmsresa har verkligen tagit på krafterna! Jag kommer behöva sova typ resten av min semeter. Men vi ska ju ha party för malin på Torsdag med=) Lite sprit i kroppen ska bli skönt!
Jag köpte Beyonces nya skiva idag med, jag va absolut tvungen, trots min fattigdom. Alla hennes låtar är helt fantastiska. What to do lixom? Så nu plågar jag grannarna med some music så att säga. Det kan dom fan ha. Dom är inga direkta bra grannar dom heller. Är det inte hundar som skäller så ar det barn som skriker och är det inte barn som skriker så är det teknomusik hela nätterna. Och dom som bor över oss ska vara pensionärer!? Det låter som att dom möblerar om jämt typ. Dom har väl inget bättre för sig eller ngt. Deras hund är tyst iaf.

Senare idag, efter att jag har packat upp och städat och sånt som jag alltid gör så ska jag vaxa benen!! Jag vet i tusan om det gör ont? Det kanske bara är klenisar som tycker det? Jag är ju inte klen iaf=)

Tänk om man kunde sjunga som Beyonce!

/ Barbie

Inga kommentarer: