fredag 28 augusti 2009

Motivation

Musik blir bara bättre och bättre ju högre den är. Det kan nästan bli så att en dålig låt blir bra. Jag är så trött och jag orkar inget annat än att bara drunkna i min mp3 och sluta tänka. Alls. Min hjärna är överinformerad med information som den helst vill spara och alltid komma ihåg. Den måste ladda. Fixa mer utrymme och defragmentera. ( Nej jag vet knappt vad det betyder men det låter otroligt proffsigt) Det är väl så datorer gör när dom trycker ihop informationen och lämnar plats åt mer? Om jag inte uppfattat det helt fel.
Jag Mår väldigt illa, och det känns lite osäkert då jag åker tåg i det offentliga. Det känns som att hela jag har varit spänd jätte länge och allt bara rinner av nu. Lugnet vill bara infinna sig. Det regnar och det är så många droppar på rutan att jag knappt ser ut.

Jag är motiverad till tusen men vill bara inte falla tillbaka till något jag inte vill vara. Jag ska inte, jag ska inte, jag ska inte, är det enda som passerar i mitt huvud just nu.
Det kommer bli svårt för mej, men om jag så ska kliva över mounteverest, så ska jag helt enkelt lyckas.

Åter till min drunkning av musik. Jag älskar det. Jag vill bara hööra. Höra. Höra.

Jag kan rädda liv, och jag kan släcka bränder.

1 kommentar:

Marica sa...

Du klarar detta jennie! i promise :)