söndag 19 oktober 2008

20 År!

Idag är det min födelsedag. 19 Oktober, det mest speciella datumet. Alla mina presenter är typ rosa, alla kort är rosa, alla papper är rosa. Jag tror jag har skapat något som folk förknippar med mej. Det känns bra. Folk vet vem jag är, hur jag är. Till och med alla nya i mitt liv.
Jag älskar alltid min födelsedag. Mamma och Pappa har varit så himla snälla och fixat å himla himla mycket! Jag älskar dom.
Fast det är en sån perfektionsdag. Allt ska vara bra och perfekt och man ska vara lycklig och glad och förväntas le in i alla kameror som förverkligar alla lyckliga ögonblick. Och då blir jag lite ledsen. Men igår hade jag mitt party med mina kompisar och det va roligt=) Jag hade dock inte en såndära storsupar känsla. Men det gjorde inget.
Jag har fått en massa fantastiska presenter med, men jag vill inte räkna upp alla, tänk om jag skulle glömma något lixom! Det vill jag ju inte...

Äch, älskade födelsedag. Älskade 19 Oktober. Nu ska jag städa och Grejja och Fixa och plocka här. Njuta av mina sista timmar av min födelsedag. Känna att jag fyller år.

/ Barbie

Inga kommentarer: