onsdag 15 oktober 2008

Update.

Okej, nu börjar jag få lite onda blickar för att jag inte har bloggat på 2 dagar=) Så dax att uppdatera! Jag har ONT i magen. Och det har jag haft heladagen. Så in i helvete med!
Så detta har varit en trött, väääldigt trött dag!
Igår pratade jag med Frugan i delefon i 3 timmar och 5 minuter.. Det va nog ett av mina längsta samtal i mitt liv! Men det va sååå bra för mitt hjärta och min själ och det lugnade mej SÅ mycket! Det är sån tur att hon kommer på fredag, eller lördag.. Och då är det partyy=) Mitt party!
Jag va med mamma och mormor och Carl och köpte födelsedagspresenter åt Carl igår med=) Jag lärde honom att säga HejHej och sånt=) Han är för tusan redan ett år snart! Och han börjar få stora tänder på övervåningen, eller vad man säger=) Vi ska ha släktkalas tillsammans på Söndag, fast olika tårtor.

Nu ska jag sova en liten stund, jag Behöver det verkligen! Rehabilitering pågår!

/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

mina snälla ögon kan väl inte sända onda blickar ;D Tihi

Puuuusssss Kim ;D