torsdag 9 oktober 2008

sprallisprall

Ibland undrar jag om mina grannar tycker att jag sjunger fint. För jag lovar, dom hör mej. Allt hörs här! Särskillt när jag är skitsprallig och springer runt och städar och sjunger:
HONEY HONEY HOW HE THRILLS ME, AHA, HONEY HONEY..
Men hallå, man måste leva sig in i musiken!
Men dom har inte klagat än, och eftersom att jag lär va ganska underhållande så tror jag inte att dom gör det heller..
Just nu sitter jag med en ansiktsmask i fejset och försöker se ren ut..
Och jag har haft analyssamtal med Frugan, såklart, och är självklart ännu lite lyckligare.
Vad är det med denna dagen? Den har varit så rolig!
Jag va och hälsade på mina arbetskollegor på jobbet innan med och dom jobbade ju, Eh, hm..
Bra=) Jävlar vad dom städade!!.......
Jag sitter och halsar cola med. Jag har börjat dricka så jävla fort när jag dricker. Typ som när jag halsade i mej halva flaskan smirnoff i helgen. Frugan blev ju helt förvirrad.
Ofta jag dricker fort? Nej! Imorron ska jag tvätta typ hela dagen. Ska bli skönt att få in lite rena kläder i garderoben igen. Frågan är bara hur det ska få plats!? Hm..

Allvarligt!!!!!!

Jag vill bara prata och prata med någon! Eller alltså, min enegri försvinner inte! Jag vill spralla runt. Göra bröstdansen med frugan, låtsas att jag intar en scen och gör värsta showen=)
Jag fyller år snart!!

/ SprallBarbie

Inga kommentarer: