onsdag 1 oktober 2008

Sprallig!

Alltså, jag har så mycket sprallighet i mej så att det känns som att jag ska spricka! Jag vill ha Lördag! Men nu är det iaf Onsdag, och alldeles snart är det faktiskt Torsdag!! Ja och sen är det Fredag och då blir det singstarparty här hemma. Men sen, sen är det LÖRDAG!!
Jag vill bara lyssna på partymusikoch hoppa runt och skriva packningslistor och sånt! Det ska jag nog göra idag! När ska jag hinna det annars lixom? Jag funderar på att städa lägenheten kliniskt med. Min mamma tycker typ att jag borde det. Men då får jag prioritera bort att laga mat=) Jippi! Och städa är ju inte så tråkigt faktiskt..
Frugan ska ringa mej klockan 9 så att vi kan analysera ihjäl oss igen=) Det är för härligt! Jag behöver verkligen det varendaste dag!
Jag vill lyssna på bra musik. Men jag hittar ingen! Däääm!

Äch, nu ska jag göra NÅT.

/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

Guuud ja, jag vill typ spralla ihjäl mej med dej!! Och våra analyseringstelefonsamtal är livsnödvändiga!!! <3<3<3