tisdag 21 oktober 2008

Öböö?

Jag har precis stigit ur dushen. Det va Galet skönt att göra en helrengöring! Just denna gången va det faktikst helt fantastiskt att dusha. Alltså jag gillar ju alltid det, men ah=)
Jag bara är lugn och lite lycklig nu. Jag har analyserat med Frugan i min nya hemtelefon i några timmar, och kommit fram till bra saker och sånt, som vi alltid gör, och sen Ringde Fredrik i den med=) Och Pappa=) Så det har varit trevliga telefonsamtal för mej idag=)
Sen ska jag äta lite.. Och bara LADDA. Sånt som man behöver lixom=) Fredrik säger att jag är en datanörd. Alltså, det stämmer nog. Eller det är ju inte datorn jag är ute efter, det är ju alla i den..
Jag har kollat på jättemånga gamla bilder på min bilddagbok idag med. GAAAD! Vad har jag tänkt med i mina dagar? Fast ibland tänkte jag jävligt bra! Jag har varit så poetisk..
Som i mina brytböcker. När jag inte kunde vara utan dom en enda dag. Bara srev och skrev. Om allting. Och Brevet till Carl. När han bara låg i magen och va bäbis. Föressten så fyller Carl 1 år i morron! Tänka sig att jag satt längtade efter att han skulle komma för ett år sen! Det känns som att det va förra veckan jag dansade runt på Mc Donalds i Skara och berättade för alla att jag hade blivit storasyster och bara ville åka hem och se honom. Och när jag väl satt där och såg på honom vågade jag knappt hålla honom för att han va så liten och ömtålig..
Kunde inte förstå att han va min brosha! Men bejbi är ett bast nu=)

Om man skulle ta på sig kläder och sånt?

/Barbie

Inga kommentarer: