söndag 12 oktober 2008

This Day

Nu va det en såndära helg igen. Jobbasovajobba. Men jag gillar Söndagar ändå. Dom går så fort som lätt och så är det plötsligt måndag. Det fick mej att tänka på att jag måste svara på ett Brev, för tusan! Jag är hungrig.
Jag saknar Frugan. Alltså, värjadag händer det ju saker som jag vill prata med Frugan om, och hon är ju inte alltid här längre, så det är så svårt att komma ihåg allting.. Det går inte ens!
Men jag har kollat på Våran Idrefilm, min Frugans och Malins, och den gör mej lycklig. För fy fan vad lycklig jag va när jag va i idre. Nu efteråt vet jag att om jag hade vetat, så hade jag kunnat vara så brutalt jävla olycklig, så det va egentligen bara bra att jag inte visste.
Därför känns det lite konstigt att se på den nu ibland, för jag skrattade och va glad, medans det hände cpdåliga saker.
Shit the same, everything is different now.

Dagens stora fråga: Blir äpplejos gammal om den står utanför kylskåpet en hel natt?

/ Barbie

Bara ett stort självförsvar.

1 kommentar:

Anonym sa...

heeeey barbiieeee ;D
Smaka på juicen så känner du nog om den är dålig eller inte :P Tihi .

Puss och kraam Kim