lördag 11 oktober 2008

Fridaynight.

Herregud. Fredagens äventyr va helt outstanding. Aldrig har jag varit så full, och samtidigt mått så bra!
Vi började dricka drinkar på vimmel, och hade lite möte och pratade och sånt. Sen gick vi vidare till Harrys för att äta middag. Och GUUU-UUD vad gott det va! Jag åt gtillad tonfisk med potatisgratäng och tatziki. Det roliga va att min mamma hade av en slump bokat bord på harrys kl 9 med sin mammagrupp! Så hon befann sig 2 bord bakom mej helatiden, och vi beställde samma mat, utan att veta om det! Lite coolt=) Så där satt jag och pimplade en MASSA vin, med mamma bakom mej! Jag drack alltså rött och vitt vin och tyckte om det!Och Champanj, men det älskar ju jag jämt=) Sen fick jag väl lite mera att dricka och jag va kanonjättefull. Men mådde SÅ bra! vi drog vidare till Mc donalds, vad jag kommer ihåg, men jag har sånna otroliga minnesluckor från denna kväll! Jag hadepresenterat mej för personer som jag inte kommer ihåg, som hälsade på mej idag och jag fatta inte vilka dom va. Och så hade jag varit skit otrevlig mot en tjej inne på Mcd. (hahaha) och sen hade jag dragit med mej Billy Till trädgårn, och där satt vi i 20 minuter typ, och han hade visst bjudit mej på en drink..
Sen vet i FAN hur jag kom hem, men hemma va jag, och jag och Billy satt och lyssnade på musik på min data i 3 timmar.. ORKA!? Helt cp!Ja herreguuuuud, vilken kväll! Sen hade jag ringt en massa folk som jag inte har en aning om att jag har ringt! Aldrig har jag haft sånna minnesluckor! Men kvällen, den va fantastiskt rolig!!
Tack, Ulf.
Idag har jag jobbat natt. Och det va ju roligt. Faktiskt så gick det bra.

Nu ska jag sova för jag börjar om 9 timmar och 40 min.

/ Barbie

Inga kommentarer: