torsdag 2 oktober 2008

Holland/Sverige

Alltså, GUD vilken dag! Ibland funderar jag på vilken som är den mest kaotiska dagen i mitt liv, hittills, och just nu tror jag att det har varit denna! Det är SÅ många holländare i Borås, så det går inte ens att räkna, för det är någon slags match mellan Holland och något lag i Sverige..
Ja och då får man ju prata engelska i kassan, men jag kan ju inte det, men jag fick göra det ändå..
Ja och då, så va det såhära att det va tre Holländare som väntade på att få beställa i min kassa medans jag packade en annan beställning, och då såg dom att jag hette Jennie, så för att jag skulle skynda mej så började HELA Holländarkön sjunga:
GO JENNIE, GO JENNIE, GO JENNIE!!
Huuuuuuuuuuur länge som helst! Och dom Sjöng lite andra sånger om mej på Holländska..
Sen tog jag deras beställningar..tre olika män, alltså dom jag ska berätta om gick och satte sej för att jag skulle komma ut med maten. Och sen gjorde jag det, och då va det några andra holländare som tog deras mat ( För jag kunde ju inte komma ihåg vilka som va vilka, och dom LJÖG för mej) Så dom började käka på fel mat!!!
SÅ dom andra blev galna, och holländska man är STORA män så jag blev ju skit rädd och sprang in i köket och beställde ny mat! Ja och sen fick jag den men då försökte dom tre männen också lura mej att dom hade köpt fler hamburgare!!
Så jag fick springa och hämta deras kvitton, och förklara på engelska hur det va, men dom bara trilskades med mej och förökte få mej att hämta fler hamburgare..
Sen säger en att jag är snygg, och pratar om det på engelska, och sen säger en att jag är blond, och den tredje pratar fortfarande om beställningen!!!
Så jag hade verkligen världens längsta och hetaste diskussion med tre Stooora Holländare!
Jag va skit rädd! Fast jag höll på att skratta ihjäl mej när dom gick ut och Sjöng värsta kören: GO JENNIE!
Jag blev typ känd!
Ja det va en upplevelse!
Sen så har jag färgat min brorsas hår svart, så han är numera EMO, men det är faktiskt snyggt=) Sen har jag pussat på SötoCarl, och han är så BEDÅRANDE sötså man smälter till en hög!
Nä, jag måste dusha nu. Innan bakterierna käkar upp mej=) ( äckelmej) =)

/ Barbie

Inga kommentarer: