söndag 11 oktober 2009

Blä för macka!

Godmorning!
Sista dagen ledigt idag, sen är det dax att börja tjäna pengar igen! Fast bara i en vecka, sen ska jag vara ledig en vecka till, för att ta körkortet och det. Sen kommer jag igång med jobbet ordentligt igen,
Man blir så lat av att bara koncentrera sig på en sak helatiden!

 Det gick föressten jättebra att sova inatt! Jag låg och kollade på bonde söker fru och sen somnade jag till Mammas Pojkar. Det är ju för övrigt ett väldigt roligt pogram. Vissa är sådana idioter verkligen!
Idag tänkte jag gå till knalleland för att köpa något viktigt, jag vet inte riktigt vad än, det kommer inte bli något onödigt i alla fall. Sen ska jag gå till jobbet och hämta min nyckel för jag öppnar i morgon.
Jag måste fundera ut vad jag ska äta med, och det kommer säkert leda till att jag måste handla.
I morgon ska jag beställa klipptiiiiid! Det ska bli så skönt att skaffa frisyr.

Nä, nu ska jag mata min hungriga mage. Den vill INTE ha macka, men det får den ändå. Blä för frukost!

Bye


1 kommentar:

Jos sa...

haha, hata frukost! direkt på maten bara! :) jaa Tobbe är min kärlek :D <3