tisdag 13 oktober 2009

Shoes..

Det är nog fan smärtans tid för mej, för har jag inte ont i magen nuförtiden, så har jag ont i huvudet istället, och har jag otur så har jag båda samtidigt.
Det går väl över tills jag gifter mej, eller vad man säger. Jag hoppas på att det går över tills i morgon i alla fall! Jag har råkat in i  något shoppingberoende. Alltså värre än vanligt, det är nog bara för att jag plötsligt har plats för kläder nu när jag har en ny garderob=) Den vill jag ju inte fylla upp med en massa gammalt!

Men idag fann jag mina kärleksskor!
Problemet med dagens skomode är ju att skorna ser fantastiska ut på ena sidan, och man tror att man har hittat dom rätta, tills man vänder på dom och det hänger en massa fransar och liknande på dom! Hur deppig bli man inte då? Jag vill INTE ha fransar på mina skor.
Men idag, när jag säkert hade vänt på 20 par stövlar så fann jag dom. Dom är ett par helt normala stövlar, med en lagom liten klack, klassiska, som jag vill ha dom och bara så rätt.
Nu är det bara jackan kvar, men det får bli nästa lön.

Dax att börja räkna ner till jag fyller 21. Jag och Malin tror att det är det året man mognar. Det har i alla fall vi gjort. Därför sa ju jag bjuda hem släkten till mitt hem och göra tårtorna själv, istället för att plåga mamma med det! Moget va?=) Nästan övermoget tycker jag..

6 dagar kvar..

1 kommentar:

Jos sa...

Nee, löshåret tog jag ur för typ 2 månader sen :P haha, men jag funderar på att klippa page, eller om jag ska sätta i löshåret igen! BESLUTSÅNGEST! :S <3