lördag 10 oktober 2009

Party?

Jag vill på party. Bara för att jag åkte hit till landet och rehabiliterade en stund så kände jag att jag viiiill på party. Idag verkar ingen fatta det dock. Men när jag jobbar är det så klart partyn överallt.
Jag vill spralla runt och göra mej iordning och sånt fantastiskt....
Hallå, jag klarade faktiskt teoriprovet igår och jag är lite mer positiv idag än vad jag va igår, så nu vill jag faktiskt fira lite=)
Igår va jag mest sur på det mesta men nu har jag återfått lite energi=)

Det låter som att vi har terroristbombare från afghanistan på övervåningen.. Undra vad dom gör egentligen. Min mamma och pappas hem är ju som en stor byggarbetsplats för tillfället.

Snart ska jag tänka ut en realistisk önskelista tills jag fyller år=) Den orealistiska är:

# Bil för 1 miljon.
# 52 tums mega tv med hemmabiosystem
# Hästen säng med allt som hör till.
# Gratis shopping i 10 år.
# Personlig kock.

Inga kommentarer: