torsdag 8 oktober 2009

Hemlängtan..

Äntligen har jag fått prata med Frugan!! Det finns hur mycket som helst som man måste prata om och så när hon har varit i  Japan  i över en vecka och jag har varit i Säffle och sånt. Ni anar inte hur svårt det har varit för oss! Vi ska fortsätta vårat evighets analyssamtal i morgon, för jag kunde ju inte berätta allting nu när jag är här ifall någon här skulle höra mej lixom=)

Egentligen borde jag fortsätta plugga på teorin eftersom att jag har teoriprov i morgon på morgonen, men jag orkar inte mer. Det går så fruktansvärt dåligt och jag fattar inte hur jag ens ska klara av det nu. Men kuggar jag så gör jag ju det och jag är inte mindre värdefull för det.

I morgon får jag åka hem igen med och det ska bli så himla skönt att åka hem till Min Fredrik och bara vara hemma! Jag är ledig hela helgen med=) Det känns huuur skönt som helst!

Nä, om jag skulle försöka med dom äckliga dumma proven igen då.

(Jag hatar personer som måste höras, och synas helatiden. Jag vill bara tejpa igen hennes feta käft med silvertejp och hoppa på henne)

Inga kommentarer: