torsdag 8 oktober 2009

Följ mej!

Jag har funderat lite och så, och jag har kommit fram till att jag gillar ju att blogga, oftast, så alla som följer min blogg (om det ens finns några) kan väl vara snälla att trycka på knappen "följ blogg" Så att jag vet hur många det är så att jag vet om jag ens vill fortsätta..

För om det är typ 2, då känns det ganska ovärt. Jag har letat jättelänge efter en besökstatistik knapp men jag hittar verkligen ingen! Ska kika vidare på det, men jag känner faktiskt inte för att sitta här och ödsla tid om det inte är någon som bryr sig, men om det är det, då känner jag för att sitta här och ödsla tid=)

Jag ger er en vecka att börja följa mej och det vore bara bra om ni ville kommentera ibland med, bara så att jag vet att ni är intresserade, för vem vill ha en blogg som ingen läser?
Jag vet att jag är rätt dålig själv på att kommentera andras bloggar men jag skaa bli mycket bättre på det!=)

Inga kommentarer: