lördag 10 oktober 2009

Sleep Tight..

Jag lyckades hämta min tvätt i källaren utan att bli ihjälskrämd av mina egna fantasier.
Jag fattar inte hur jag en gång i tiden, för ungefär 1 år och 2 veckor sedan kunde vara en självständig tjej som vågade sova själv i en lägenhet utan att ha varken lampor tända eller tv på!
I dagens läge ligger jag med 4 lampor tända, tv på och har lyckats fippla med internetsladden så att jag även har datorn i sängen. Mest för att kolla på tv via den, men även för att ha nära till nödvändig komunikation om jag skulle behöva det. Jag är så töntig.
Jag vill egentligen bara vara som jag va innan, då hade jag vissserligen bestämt mej för att leva ensam ett braaaa tag, men det gick ju som det gick=)
Men jag är bara glaaaad att jag har någon att dela mina nätter med. Och dagar med för den delen.
Jag hoppas verkligen att Fredrik kommer hem i morgon så att jag slipper dessa upplysta nätter!=)

Nähä, nu ska jag se om jag hittar något bra tvpogram som jag kan somna sött till och hoppas på att jag inte blir hungrigare än vad jag redan är...

Bye.

Inga kommentarer: