torsdag 8 oktober 2009

Jag+Bil=Sant?

Har haft körlektion precis. Alltså mitt självförtroende är väl inte direkt på topp längre. Jag lär mej aldrig att kolla i spegelhelvetena och jag är sämst på avfarter och påfarter. Jag måste till och börja med lära mej att kolla över rätt axel. Det problemet grundar sig i att jag är lite osäker på höger och vänster i sånnädära stressade situationer. Hur lätt är det när det går i hundra och man hinner åka typ hur många meter som helst på 1 sekund?
Men vi ska träna på detta i eftermmiddag igen.

Det känns lite osäkert om jag kommer hinna lära mej allt innan jag åker härifrån och det ser ju inte ut som att det kommer bli någon övningskörning hemma direkt. Och jag orkar inte åka hit och vara här 3 dagar innan uppkörningen, men det får jag väl helt enkelt vara annars.

Nä, nu ska jag ta mig igenom det sista av teoritestet. Det vore väl en bra start eftersom att teoriprovet är i morgon klockan 11!

Inga kommentarer: