måndag 12 oktober 2009

Min stooora kärlek!

Shit! Vad ont i huvudet jag har!

Men idag har jag och Fredrik varit ihop i ett helt år! Det känns ju såklart hur bra som helst, men jag vet inte om jag tycker att det har gått fort, eller om det känns som att det har tagit lång tid. Ibland känns det som att det har gått fort, men ibland som att det va hundra år sen ungefär..
Jag vill att det ska gå Saaaakta så att man hinner tänka och njuuuta och sånt som man vill=)

Jag älskar Fredrik väldigt, väldigt mycket!

Hans tre absolut bästa sidor är att han är vääldigt omtänksam! Det kommer lixom utan att han tänker på det, tror jag. Jag är ju så o omtänksam som man kan bli, och måste ständigt tänka på att vara det.Sen är han Positiv, och det bästa är att han oftast är Positiv när jag är Negativ, och då blir det ju enklare för mej att bli lite positivare=)
Den tredje egenskapen vet jag inte riktigt hur jag ska förklara, men han är ju inte den som sitter och håller tyst och inte delar med sig av sina åsikter, Han kan verkligen sätta ord på sina känslor och behöver inte tänka  halva dagen som jag, han kan bara få fram det så himla bra. Jag vill nog säga att han är djup, men det är inte riktig det jag menar. Jag menar lite att han är bra på att sätta ord på sina känslor tror jag..
Ganska svårt att förklara, men det är väldigt bra i alla fall.

Nu ska jag göra något vettigt!=)

2 kommentarer:

Yarp sa...

Ååh, GRATTIS! Njut av tiden tillsammans, åren går alldeles för fort :)

Marica sa...

Grattis! :D