tisdag 20 oktober 2009

Jennie 21 år.

Jag fyllde år igår=)
Jag hann inte skriva då heller och det va ju synd. Det hade jag velat göra. Men jag fick massa fina saker av alla=) Och pengar av farmor och farfar och mormor och morfar.
Men det är ett till släktkalas på lördag och då hoppas jag av hela mitt hjärta att jag har körkort.
Jag ska, och jag får inte tappa självförtroendet som jag har gjort idag ett antal gånger!
Nu börjar jag känna att det är viktigt, det har jag inte gjort innan, men den största anledningen till att jag känner att jag mååste klara det är att jag orkar verkligen inte åka hit upp en gång till. Jag trivdes bra dom veckorna jag va här uppe, med "mitt gäng" Men nu är det ju nya här och det är så jobbigt att behöva prata med nya personer helatiden. Visst, jag gillar att träffa nya människor och skapa nya kontakter, me ndet börjar bli jobbigt nu, för jag träffar nya människor på jobbet typ varjedag, och jag va på kurs och träffade hur många nya som helst, det va visserligen jätteroligt och jag saknar några av dom tilloch med, och nu är jag här och träffar nya ansiken varje minut känns det som.
Egentligen är det väl inte att träffa nya som är jobbigt, det är att jag vill vara hemma och ha emr tid för mina vänner som jag redan har.
Fast det är två till här uppe som jag känner sen mitt gäng. Det är Skönt!

Jag vill fylla år igen för födelsedagen går alltid så himla fort! Men på lördag kommer det kännas lite som att jag fyller år igen i alla fall och snart är det julafton.

Jag längtar hem till min Fredrik och jag är ledsen, för jag fick Gigantiska, vackra röda rosor av honom igår och så va jag tvungen att åka ifrån dom tidigt i morses. Jag ville ju gå och kolla på dom hela veckan i mitt älskade hem. Dom är så vackra, och Fredrik med<3

1 kommentar:

Marica sa...

Grattis! hoppas du hade en bra födelsedag och att du blev bortskämd som man ska bli på sin födelsedag :) en stor kram från mig!-