tisdag 30 september 2008

Älskade Oktober..

Välkommen, älskade Oktober!
Årets bästa månad. Härliga, mysiga höst! Jag bara sitter och väntar på att det ska bli första Oktober, för det är faktiskt fortfarande 30 September. Det är så jobbigt att längta efter något! Alla timmar går så sakta. Så Oääändligt sakta med! Jag vill bara ha Lördag idag. Och det är bara Tisdag. Visserligen snart Onsdag. Men det är så många tråkiga saker som jag ska göra innan det blir Lördag. Typ Jobba, och sånt. Men jag ska snart göra en Packningslista för min Skara Weekend! Det är konstigt, jag trodde aldrig att jag skulle längta tillbaka. Men nu är det ju faktikst inte staden jag saknar. Och det är många som jag gärna INTE vill se skymten av. Men dom flesta vill jag bara krama och sånt=) Jag har pratart med Helene i flera timmar om Lördagen=) Om vad vi ska ha på oss och vilka som kommer och att vi ska sjunga singstar och att jag är sprallig när jag är full ochFrugan med och Ja, allt i hela världen lixom. Jag älskar att prata i telefon! Det är hur bra tidsfördriv som helst!
Snälla,jag BER! Ge mej Lördag!
Och jag som lovade mej själv i somras att jag aldrig skulle gå till stadt i skara igen! Den gången va jag så ARG! Det kan Jossan intyga=) Det va då vi dushade på natten och tyckte det va så jäävla skönt, och sedan somnade sött tillsammans=) Det va härliga tider! Ge mej!
Nu kommer jag knappt ihåg varför jag va arg, men det va en tant som stoppade sitt jävla sprit kvitto i min BH och Några som knödde på dansgolvet så att jag bara ville hoppa på dom och ge dom va dom tålde och berätta vad dom va värda ungefär..

Jag måste sluta nu, min data har blitit dum i huvudet!

/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH jennie, när vi super oss fulla och kommer hem från krogen, och fyllematen och allt det dära, då måste vi ta en fylledusch också! mumma! ROOOLIGT, JAG LÄNGTAR JENNIE! på lördag ses vi! :* <3