lördag 7 februari 2009

att lämna en älskad stil...

Jag har insett att jag inte kan ha kvar alla mina rosa saker som jag har samlat på mej i mitt hem längre. Alla rosa lampor, mattor, kuddar, gardiner....
Det är ett sorligt beslut som jag nu tar, att lämna ( INTE SLÄNGA) mina rosa prylar och lämna den rosa inredningen bakom mej.
Det betyder dock inte att alla kan sluta att förknippa mej med rosa, bara att jag tar hänsyn till min nya sambo och att ett nytt hem aldrig får ha samma inredningsstil som ett gammalt hem, eftersom att när man ändå flyttar kan man förnya sitt liv lite och sånt=)
Det är ett väldigt moget beslut av mej, tycker jag själv, och jag måste lära mej att lyssna på vad andra har för åsikter.
Jag skulle behöva ett par småsystrar eller små tjejkusiner att ge bort det till, så att det slipper stå i någon källare och samla damm, men nu är det ju så att jag är enda tjejjen, för ajg tror inte att Sandra uppskattar min stil..
Och jag vill inte ge det till sånna som jag inte känner, för jag älskar faktiskt mina saker och kommer ha en fruktansvärd skilsmässoångest.


/ Barbie

1 kommentar:

Anonym sa...

haha bra jennie! men ja det är frågan, vart ska du göra av alla dina rosa saker? :P åh vad underbart! älskar lägenheter och inrednoing! det är så jävla kuul! joo det är så jäävla skönt att bo sjäälv! :D wiiie! <3