torsdag 12 februari 2009

Avsky.

Alltså, det är kanske inte helt okej att Totalavsky människor som inte direkt har gjort något hemskt mot en, men jag har ju dock ganska lätt för att göra det. Det är med konstigt, för innan så såg jag alltid alla som bra människor, och gillade typ alla, tills dom bevisade motsatsen.
Men nu är det väl så att mindre bra människor har satt sina spår i mej, och gjort mej till en sämre människa.
För jag avskyyr någon! Verkligen verkligen jättemycket med. Jag skulle kunna få världens största raseriutbrott, men jag gör allt för att bara vara lugn. Det går ganska dåligt ibland, och då kan det hända att jag går runt och är helt arg inuti mej istället, vilket leder till världens huvudvärk.
Och ja, jag har andledning att avsky.
Verkligen stor andledning med. Det påminner om en situation när jag va liten, och jag tänker absolut inte INTE, gömma mej, bli så arg att jag exploderar, ge mej, vilja försvinna eller dylikt.
Jag är bra, inte sämre än någon annan, värd lika mycket som alla andra och jag tänker inte sluta tro det bara för att någon annan stör mina goda tankar.

Inga kommentarer om vem det är tack.

/ argargargbarbie

1 kommentar:

Yarp sa...

Vem?
HAHA, skoja :P.
Vet du vad? Det är inte så konstigt att det är så att man inte kan lita på människor till 100%. det man varit med om det sätter spår inom en och det leder ju till att man tror lite ont om alla. Och bättre det, än att tro gott om alla. elelr hur? Man blir ju inte lika sårad om man någonstans inom sig VET att man inte kan tro gott om alla människor, för när de gör bort sig tar man det inte lika hårt.
Det är ju bara att man försöker ta sig igenom det och sen tänka på det ett tag efteråt. Så man inte blir chockad menar ja.
Ta hand om dig :) Och du Barbie, du är superbra :). Du tar hand om alla, du bryr dig och du älskar innerligt. Många som inte uppskattar det, t.ex DU VET VEM, men det finns de som gör det. Det är nog din pojkvän bl.a :). Och alla dina nära vänner.

Kram
Natha